III Premi Cofares-Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia

facultat.jpgDins el marc de col·laboració entre la cooperativa de distribució de medicaments i productes sanitaris COFARES i la Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia (UFCF) de la Facultat de Farmàcia de Barcelona, s’anuncia el III Premi COFARES-UFCF.

Aquest III Premi consisteix en dos beques de 500 euros bruts cadascuna, com ajut per a la participació en el 43rdSymposium on Clinical Pharmacy.

Les beques s’atorgaran a aquells estudiants que ho sol·licitin, que hagin tingut una major participació i obtingut les millors qualificacions en alguna activitat docent de la UFCF.

Les sol·licituds, acompanyades d’una còpia de l’expedient acadèmic i una carta de motivació han de lliurar-se personalment a la UFCF o mitjançant correu electrònic (secretaria.ufcf@ub.edu) abans del 17 de juliol inclòs, donant un títol orientatiu de una possible comunicació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Premis, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.