Nova versió del Campus Virtual de la UB

Durant els dies 22 i 23 s’ha procedit a la instal·lació d’una nova versió del Campus Virtual de la UB. A continuació us detallem les novetats de la mateixa:

1. Millora del bloc central Resum de cursos (UB Resum del curs). Ara podeu triar el número de cursos que voleu que es mostrin amb el desplegable Nombre de cursos a mostrar. Al final del bloc veureu quants cursos teniu amagats i l’opció de mostrar-los tots.

campus1

2. Les icones d’edició d’un recurs o activitat, es mostren ara com una llista en clicar l’opció Edita.

campus2

3. Els formularis de configuració donen l’opció de col·lapsar o expandir els diferents camps.

campus3

4. Hi ha una nova opció al menú UB Administració per carregar alumnes en grups a partir d’un fitxer de text. Aquest procés permet carregar en grups, alumnes que ja estan inscrits al curs. Aquest sistema no serveix però per inscriure nous alumnes. Estem preparant una videoguia on s’explicarà el procediment a seguir.

campus45. S’afegeix al menú Configuració la nova opció per assignar Insígnies (Badges) als estudiants quan compleixin determinats criteris. Es fan servir per reconèixer la tasca de l’estudiant i per mostrar el progrés (més informació a http://docs.moodle.org/all/es/Insignias). S’està preparant una vídeo guia on s’explicarà com fer-les servir.

campus5
6. Els informes tornen a estar al menú  Configuració del curs.

informes
7. Es mostra una barra de progrés en realitzar diferents accions com una pujada de fitxers, la restauració de còpies de seguretat, etc.  Per exemple, en pujar un document amb l’opció arrossegar i deixar anar.

campus6
8. Es donen més opcions de cerca en la llista d’inscrits al curs.

campus7
9. Es millora l’adaptabilitat a tot tipus de dispositius fen servir el responsive design.

10. Calendari ara amb suport a múltiples calendaris, no només el Gregorià.

11. Possibilitat de fer anotacions i correccions en línia als PDF enviats pels alumnes a través de les tasques.

Us recordem les vies de suport i ajuda:

– de manera presencial a través dels Punts de Suport a la Docència dels CRAI Biblioteques

– de manera virtual a través del S@U.

Aquesta entrada ha esta publicada en Campus Virtual, Docència. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.