El professor Joan Simon, guardonat amb la Distinció Jaume Vicens Vives 2014 a la qualitat docent universitària

Joan SimonEl professor Joan Simon Pallisé, de la Secció de Botànica del Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia de la Facultat de Farmàcia de la UB, ha estat guardonat amb la Distinció Jaume Vicens Vives 2014 a la qualitat docent universitària. El premi, atorgat per la Generalitat de Catalunya, distingeix la trajectòria docent del professor Simon i les seves aportacions a l’aprenentatge mitjançant recursos digitals i noves eines d’avaluació.

Entre altres publicacions, Joan Simon Pallisé, que és el coordinador del Grup d’Innovació Docent en Botànica Aplicada a les Ciències Farmacèutiques (GIBAF) de la UB, és autor del llibre Campusvirtual UB: un nou entorn d’ensenyament-aprenentatge, publicat per l’Institut de Ciències de l’Educació de la UB i l’editorial Octaedro dins de la col·lecció de Quaderns de Docència Universitària. També és coautor de La semipresencialidad como respuesta a los nuevos retos de la universidad, el primer llibre editat pel GIBAF i signat també pels professors Carles Benedí i Cèsar Blanché, de la Facultat de Farmàcia.

Font: Notícies de la UB

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Premis i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.