Portal de benvinguda als nous alumnes

Portal de benvinguda UBComencem setembre donant la benvinguda als nous alumnes que en breu iniciaran algun dels ensenyaments impartits a la Facultat de Farmàcia o al Campus de l’Alimentació de Torribera.

Al Portal de Benvinguda de la UB, trobareu tot un seguit de recursos d’informació generals sobre la vida universitària a la UB, com ara sobre la matrícula, les beques o el Servei d’Atenció a l’Estudiant.

Així mateix, passeu pel CRAI Biblioteca de Farmàcia o pel CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera i us n’informarem de tot el que us caldrà per poder utilitzar i gaudir dels diferents serveis i recursos que posem al vostre abast.

En breu us farem arribar la informació sobre les sessions d’acollida que organitzem als CRAI Biblioteques. Seguiu-nos a les nostres xarxes socials: Icona FacebookIcona TwitterIcona Pinterest.

Continueu atents!

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.