Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI

El CRAI de la Universitat de Barcelona se suma a la commemoració del Tricentenari dels fets de 1714 (1714-2014), amb dues mostres del seus fons bibliogràfics:

Commemoració del Tricentenari (1714-2014) al CRAI de la Universitat de Barcelona, una presentació amb imatges dels fons dels CRAI Biblioteques de Filosofia, Geografia i Història, Pavelló de la República i Reserva. Aquestes biblioteques atresoren una gran quantitat de documents sobre aquest període de la nostra història, en el seu context polític, militar, econòmic, cultural i artístic.

El CRAI Biblioteca Medicina organitza, juntament amb la Unitat d’Història i Ètica Mèdica, 1714_viacrucisbc_1l’exposició La universitat i els sanitaris a Catalunya durant la Guerra de Successió (1700-1715). Aquesta exposició s’emmarca dins del Cicle de Conferències i Exposicions “Medicina i Societat” del curs 2014-2015 que organitza la Facultat de Medicina – Campus Clínic. L’exposició vol retre un homenatge als sanitaris i universitaris que actuaren generosament per preservar la nostra llibertat i identitat col.lectiva. A la Universitat, perquè fou una de les institucions que més patí les conseqüències de la derrota a la Guerra de Successió, i a l’estament sanitari -metges, cirurgians, apotecaris- que actuaren amb altruisme, atenent als ferits i malalts, en hospitals i fronts de batalla, sense distinció de bàndol. La mostra es podrà veure des de l’11 de setembre de 2014 fins al 31 de gener de 2015 al vestíbul de la Facultat de Medicina – Campus Clínic. Us convidem a visitar també l’exposició en format virtual.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Exposicions, Exposicions virtuals, Serveis biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.