Inici del curs 14/15

Facultat de FarmàciaDilluns van començar les classes a la Facultat de Farmàcia i al Campus de l’Alimentació de Torribera. Amb aquesta entrada volem donar la benvinguda a la UB i a aquest nou curs als estudiants de primer, amb algunes informacions útils sobre els recursos i serveis que el CRAI posa al vostre abast.

La web del CRAI, des d’on podreu accedir a tots els recursos electrònics; fer gestions en línia, com ara renovar un préstec o fer una reserva d’un document; informar-vos sobre els serveis, com ara què cal fer per accedir als recursos electrònics des de fora la UB o com em puc connectar a la Wi-Fi; i d’altres.Campus de l'Alimentació de Torribera

Tota la informació relativa al CRAI Biblioteca de Farmàcia i al CRAI Biblioteca de Torribera: telèfons, horaris, com contactar, xarxes socials.

Les guies dels CRAI Biblioteques:

Una manera ràpida de localitzar els documents de la bibliografia recomanada, és a través de l’enllaç que es troba al bloc UB GRAD dels cursos del Campus Virtual:

Bibliografia recomanada
Properament es faran sessions de formació per explicar abastament aquests i altres recursos i serveis. Us informarem amb un altra entrada amb més detall. També podeu seguir-nos a les xarxes socials: Facebook, Twitter.

No dubteu a apropar-vos als taulells dels CRAI Biblioteques. Som aquí per ajudar-vos.

Aquesta entrada ha esta publicada en Biblioteques, Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, Farmàcia, Serveis biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.