Alumnat de 4t i 5è curs de Farmàcia: ofertes de feina de GlaxoSmithKline

GlaxoSmithkline1Des de fa anys la multinacional farmacèutica GlaxoSmithKline (GSK) du a terme a la nostra facultat una sèrie d’entrevistes per a oferir els alumnes dels darrers cursos de la Llicenciatura/Grau en Farmàcia la possibilitat d’obtenir contractes laborals d’un any de durada en un dels seus centres de recerca en química mèdica a Anglaterra. Fruit d’aquestes visites uns 17 estudiants de la Facultat han treballat des de l’any 2007 a GSK.

Aquest any, el personal de GSK serà a la Facultat de Farmàcia dos dies, el dijous 13 i el divendres 14 de novembre de 2014, per a fer entrevistes amb els candidats interessats. Els candidats han de ser estudiants de Llicenciatura o Grau de Farmàcia de 4t o 5è curs, tenir un bon nivell d’anglès a nivell de conversa i estar interessats en Química Orgànica, Química Farmacèutica i síntesi de fàrmacs.

Els contractes oferts són per als laboratoris de recerca en Química Orgànica i Mèdica de GSK a Stevenage (Regne Unit) i tenen una durada d’un any des de l’1 de setembre de 2015 fins el 31 d’agost de 2016. Els laboratoris GSK oferiran suport els candidats per trobar habitatge, seguretat social, etc.

Els alumnes interessats haurien d’enviar els seus CV en anglès en format electrònic abans del 12 d’octubre de 2014 al Dr. Santiago Vázquez, del Laboratori de Química Farmacèutica, que coordinarà amb el personal de GSK els horaris de les entrevistes i intentarà contestar qualsevol dubte relacionat amb el contractes oferts.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.