El Campus de l’Alimentació acull el V Premi UB – Ferran Adrià amb Gallina Blanca

ferranadriapremi_1El passat dimecres 18 de setembre es va entregar al Campus de l’Alimentació de Torribera el V Premi UB – Ferran Adrià amb Gallina Blanca, que té com a objectiu fomentar l’interès dels estudiants per l’alimentació.

El lliurament va estar presidit pel rector de la UB, el Dr. Dídac Ramírez, el xef i doctor honoris causa per la UB, Ferran Adrià, el director del Campus, Màrius Rubiralta, així com Lídia Guinart, representant l’Ajuntament de Santa Coloma, Montse Carbó en nom de Gallina Blanca i Alfons Vilarasa, director de l’ACSA.

El guanyador entre els 58 treballs presentats va ser “Estudi de la complexitat dels sistemes biològics de fermentació”, d’Àlex Rodríguez, de l’Institut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada, amb una menció honorífica a Hèctor Díaz i Àlex Medina, de l’Institut El Castell d’Esparreguera, pel treball “Higiene microbiològica dels envasos de refrescos”.

El premi de temàtica de seguretat alimentària, entregat per l’ACSA, va ser per a Arantxa Varea de l’Institut Enric Borràs de Badalona, per “Assaig de condiments i probiòtics en l’alimentació d’Hèlix Aspersa Müller (1774)”.

L’escola Pia de Terrassa i l’Institut Narcís Monturiol de Barcelona també van ser premiats, per la seva aportació a projectes de qualitat de treballs de recerca sobre l’alimentació i per haver estat el centre amb més treballs presentats de cicles formatius de grau superior, respectivament.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Ciència, CRAI, CTA, Notícies, Nutrició, Premis i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.