Sessions Conèixer el CRAI Biblioteca a Farmàcia i Torribera

conèixer L’alumnat de primer ja es pot inscriure a les sessions “Conèixer el CRAI Biblioteca de Farmàcia”  o “Conèixer el CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació”, que es fan aquest inici de curs. L’objectiu és explicar el funcionament dels principals serveis que els CRAI Biblioteques posen a la vostra disposició, per tal que en tragueu el màxim profit des del primer curs i al llarg dels vostres estudis.

Programa:

• Les fonts d’informació acadèmiques
  • Trobar la bibliografia recomanada de les assignatures: funcionament de la cerca a catàleg, del servei de préstec, procediment per fer reserves i renovacions de llibres, etc.
  • Espais i equipaments de la biblioteca: sales de treball en grup, ordinadors portàtils, ubicació del fons, fotocopiar, imprimir i escanejar, etc.
  • Identificadors i contrasenyes per accedir als serveis del CRAI i la UB (xarxa wifi, accés als ordinadors, etc.)
  • Web del CRAI: més serveis i recursos

Inscripcions: L’alumnat s’ha d’inscriure presencialment al taulell d’informació de la biblioteca. Aquesta sessió s’ofereix en diferents dies i horaris, per tal d’adaptar-se a les necessitats de tot l’alumnat. Al CRAI Biblioteca de Farmàcia:

• Dimarts 30 de setembre: 12.30 – 13.45 h.
  • Dijous 2 d’octubre: 12.30 – 13.45 h.
  • Dimecres 8 d’octubre: 18.30 – 19.45 h.

I al CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació:

• Dilluns 29 de setembre: 12.15 – 13.30 h.
  • Dimecres 1 d’octubre: 12.15 – 13.30 h.
  • Dilluns 6 d’octubre: 18.00 – 19.15 h.

Lloc: Totes les sessions es faran a l’aula d’ordinadors dels CRAI Biblioteques.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.