Nova edició de la jornada Crea!Empresa

crea1

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) organitza la novena edició de la jornada Crea!Empresa, amb l’objectiu de compartir les experiències dels emprenedors d’avui amb els emprenedors de demà i que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives.

Crea!Empresa vol donar a conèixer a grups de recerca, investigadors i professors com transferir la seva recerca mitjançant la creació d’una empresa basada en el coneixement.
Aquesta edició comptarà amb la participació d’emprenedors de la Universitat de Barcelona (UB) que han creat la seva pròpia empresa: Xavier Luri, soci fundador i director general de DAPCOM Data Services; Teresa Tarragó, sòcia fundadora i directora general d’Iproteos; Ignasi Vilajosana, soci fundador i director general de Worldsensing; Marta Zaragoza, sòcia fundadora i directora general de Cresàlida Creixement i Consolidació Empresarial.

Moderats per Esther Riambau, responsable de l’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG, els ponents aportaran les seves experiències, parlaran d’aspectes clau alhora de crear una empresa tals com la propietat industrial, el finançament, els recursos humans, etc. Per finalitzar, Raquel Vallirana, directora de l’Oficina de Pràctiques i Borsa de Treball de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB), presentarà el nou espai de coworking de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB.

Dia: 23 d’ octubre de 2014

Hora: 11:30h – 14:00h
Lloc: Aula A de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Edifici 696 de l’Av. Diagonal.
Inscripció gratuïta. Places limitades segons ordre de recepció
Per a més informació i inscripcions: www.fbg.ub.edu/creaempresa

Aquesta entrada s'ha publicat en Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.