Vine a l’ExpAliments 2014!

Cartell_Expaliments_2014El proper dissabte 18 d’octubre el Campus de l’Alimentació de Torribera acull la 5a edició de l’ExpAliments, la festa de l’alimentació, la nutrició i la gastronomia, que vol ser un punt de trobada per a estudiants, professionals i interessats en aquests sectors.

Sota el lema “Alimentació i cohesió territorial”, aquest any els protagonistes són els productes de proximitat, en especial les denominacions d’origen del Barcelonès nord i el Maresme, que tindran molta presència en els stands organitzats.

Al llarg de tot el matí, de 10:30 a 14:30h, es realitzaran un seguit d’activitats com tallers, tasts, demostracions culinàries, conferències i exposicions, dutes a terme per restauradors, escoles d’hostaleria, productors, associacions, empreses i investigadors, que s’organitzaran en diferents espais temàtics distribuïts pels edificis de La Masia i Marina, i per tot el campus.de la biblio a la taula

El CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació hi participa activament amb l’exposició “De la biblioteca a la Taula. El Llibre de Sent Soví, origen dels receptaris catalans”, que fa un repàs dels llibres de receptes catalans més destacats, que tenen el seu origen i influència en aquest manuscrit medieval que data del segle XV.

Podeu consultar el programa d’activitats al web de l’Expaliments 2014.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, CTA, Cuina, Exposicions, Jornades, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.