XIX Congreso Nacional Farmacéutico

© Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos

Entre els dies 22 i 24 d’octubre es celebrarà a Córdoba la dinovena edició del Congreso Nacional Farmacéutico. El lema d’enguany és Fem farmàcia i aplegarà a professionals relacionats amb la farmàcia des de totes les vessants: investigadors, docents, farmacèutics de totes les àrees, la indústria i la distribució.

Tal i com expliquen des del blog del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona:

El programa científic del Congrés Nacional Farmacèutic tractarà el desenvolupament professional del farmacèutic, les bones pràctiques professionals, la gestió clínica en l’àmbit de la farmàcia assistencial, l’adherència als tractaments i el seu impacte en el pacient i en el Sistema Nacional de Salut, la pràctica col·laborativa, l’eSalut i la seva projecció en l’àmbit de la farmàcia o la construcció d’un espai sociosanitari comú.

El Dr. Eduardo Mariño, professor de la Unitat de Farmàcia Clínica del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica de la nostra Facultat i membre del Foro de Atención Farmacéutica en Farmacia Comunitaria, participarà divendres dia 24 a la sessió del mateix per parlar de la 2a Jornada Taller La Atención Farmacéutica en la Universidad.

Per a aquesta edició s’ha desenvolupat una app per dispositius mòbils, XIX CNF App, que ofereix tota la informació pràctica per seguir el congrés de manera actualitzada, així com altra informació útil de la ciutat de Córdoba, seu del congrés. Està disponible tant per dispositius Apple com Android.

Si no podeu assistir al congrés, el podreu seguir a través dels perfils de Twitter tant del Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos, @Portalfarma, com del del Colegio Oficial de Farmacéuticos de Córdoba, @cofcordoba i amb el hashtag #19CNF. Les ponències i presentacios estaran disponibles a través de l’apartat Sala de prensa a la web del congrés.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.