Jornada L’aula Moodle: aprendre i ensenyar a la UB

Jornada Moodle CRAI ICE 2014El proper 14 de novembre l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) i el CRAI de la UB han organitzat la Jornada L’aula Moodle: aprendre i ensenyar a la UB. Aquesta jornada té per objectiu donar a conèixer experiències de professors de la UB utilitzant Moodle per impartir la seva docència i altres activitats relacionades amb la tasca docent. Aquestes experiències s’han dividit en tres blocs:

• Bloc 1. Activitats d’aprenentatge amb Moodle
  • Bloc 2. Avaluació i seguiment amb Moodle
  • Bloc 3. El campus més enllà de l’assignatura

Podeu consultar el programa complet. La Jornada és oberta a tothom però requereix inscripció, que podeu formalitzar a través d’aquest formulari. I si no podeu assistir, la podreu seguir per vídeo streaming i a través de Twitter amb l’etiqueta #MoodleUB.

Finalment, us recordem que el CRAI, a través de la seva Unitat de Docència, posa al vostre abast el Portal del Campus Virtual, on trobareu informació, suport i materials formatius pel seu ús.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus Virtual, CRAI, Jornades, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.