Dia Mundial de la Ciència per la Pau i el Desenvolupament i 19a Setmana de la Ciència

Imatge al Domini Públic

Avui és el Dia Mundial de la Ciència per la Pau i el Desenvolupament. Enguany, el lema triat és Educació científica de qualitat: assegurant un futur sostenible per tothom. Aquesta celebració té lloc des de l’any 2001, en què la UNESCO, mitjançant la Resolució 31C/20, va proclamar el 10 de novembre com a tal.

El propòsit d’aquest any és incentivar la curiositat per la ciència i la recerca científica entre els joves, per tal de motivar-los a seguir la carrera científica. La nostra Facultat, en tant que institució educativa i de recerca, contribueix en aquest sentit mitjançant l’assignatura de Treball Dirigit i l’organització cada curs acadèmic de les conferències i seminaris de recerca i seminaris tecnològics. Aquests seminaris es van duent a terme des de l’any 2010 i 2011 respectivament. Així mateix, els seminaris de recerca de cada curs estan disponibles a través del Dipòsit Digital de la UB.

Coincidint amb la celebració d’aquest dia, des del proper divendres 14 fins diumenge 23 tindrà lloc la 19a Setmana de la Ciència, iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. Sota el lema Viu la ciència!, es faran jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, tallers, jocs científics, etc. Podeu consultar totes les activitats i seguir-les a través del perfil de Twitter de la Fundació, @recercat i amb l’etiqueta #SC14cat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.