XXX Exposició de bolets a la Facultat de Farmàcia

Com cada any a la tardor, tindrà lloc l’exposició de bolets a la Facultat de Farmàcia. Enguany estarà dedicada al cinquantenari de la mort de Pius Font i Quer (1888-1964) i serà els dies 11 i 12 de novembre al vestíbul de l’edifici B de la Facultat de Farmàcia.

L’exposició, estarà oberta al públic de 10 a 14 h i de 16 a 19 h, i s’inaugurarà el dimarts 11 de novembre a les 12 del migdia. El muntatge de l’exposició es portarà a terme aquest dilluns 10 de novembre a les deu del matí.

Com en edicions anteriors, la mostra té un esperit pedagògic i divulgatiu, i exhibirà prop d’un centenar d’espècies en estat fresc, catalogades per famílies i etiquetades amb el nom científic i el nom popular, amb indicacions sobre comestibilitat, toxicitat, etc.
Tothom que vulgui pot portar-hi bolets de tota mena i en bon estat que seran classificats.

També us anunciem la conferència “Síndromes tòxiques provocades per bolets” a càrrec del Dr. Luis Serés, metge i soci de la Societat Catalana de Micologia, que tindrà lloc dimecres 12 de novembre a les 12:30 a l’aula A-3 de la Facultat de Farmàcia de la UB.
Aquesta exposició està organitzada per la Unitat de Botànica de la Facultat de Farmàcia de la UB, la Societat Catalana de Micologia i el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal, UB.

Us recordem que podeu trobar sobre bolets buscant al catàleg del CRAI les següents matèries: “bolets“, “bolets comestibles“, “fongs“, “micologia“.

bolets091

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.