Primer Speed-Networking a la Facultat de Farmàcia: 19 de novembre. Descobreix nous horitzons professionals!

speednetworkingEl proper dimecres 19 de novembre de 13:30h a 15 h. a les aules A-3-A-6 s’organitza la primera experiència d’Speed-networking de la Facultat de Farmàcia, una acció innovadora que permetrà posar en contacte el talent dels joves universitaris amb ocupadors d’empreses del sector farmacèutic. Aquesta activitat és una bona oportunitat per ampliar els vostres horitzons professionals.

• Què hi trobaràs? Empreses del sector farmacèutic i estratègies per mostrar el teu talent.
  • Com? Disposaràs de 2 minuts per a presentar-te a ocupadors del teu àmbit.
  • Qui hi pot participar? Estudiants i titulats/des de Farmàcia UB i IL3-UB
  • On et pots inscriure? Inscripcions per a estudiants, titulats i empreses

Vegeu el cartell i la web d’Ocupació i treball de la UB per a més informació.

L’entrevista ràpida o speed-networking és una “activitat que consisteix a reunir en trobades successives diferents persones, en grups de dos en dos i durant pocs minuts, amb la finalitat que intercanviïn informació sobre la seva empresa i puguin arribar a un acord o a fer negocis” (Font: Termcat)

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Jornades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.