Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones a la Facultat de Farmàcia

Amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les dones la Comissió d’Igualtat de la Facultat de Farmàcia us convida a la projecció de 44/2014 que tindrà lloc a l’Aula Magna aquest dimarts a les 10:30h. Seguidament es farà difusió del Protocol de la Universitat de Barcelona per a la prevenció, la detecció i l’actuació contra les situacions d’assetjament sexual i per raó de sexe o d’orientació sexual.

Altres activitats de la Universitat de Barcelona:

Exposició “dones i empresa” Es podrà visitar entre el 25 de novembre i el 2 de desembre de 2014. Lloc: Hall del Deganat de la Facultat d’Economia i Empresa.

Exposició virtual “Violència masclista: desmuntem mites?” Dimarts 25 de novembre de 2014, en l’horari de 10 a 12 h. i de 16 a 18 h. Lloc: Hall del Deganat de la Facultat d’Economia i Empresa.

Concert de piano a càrrec de Mònica Pons, divendres 28 de novembre a les 13 hores a l’Aula Magna de les Facultats de Filosofia i Geografia i Història. L’entrada al concert és lliure. Organitzat per les Facultats de Filosofia, Filologia, Geografia i Història i Matemàtiques.

Cartell genere 2014 (2) (1)

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Jornades i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.