Seminari tecnològic: Producció d’àcids grassos hidroxilats per bacteris

Seminaris de Recerca 2014Demà dimarts 25 de novembre a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc  la conferència Producció d’àcids grassos hidroxilats per bacteris a càrrec del Dr. Ignacio Martín Arjol, de l’Àrea de Microbiologia (web de la Unitat de Microbiologia de la Facultat).

El Dr. Martín Arjol ha defensat recentment la seva tesi, titulada “Polymeric emulsifiers obtained by bacterial transformation from oily wastes in bioreactor”, a partir de la qual podeu ampliar la cerca temàtica al Catàleg del CRAI, fent clic sobre les matèries. També podeu consultar la base de dades Scopus per nom d’autor, per tenir les referències i l’enllaç al text complet dels articles que ha publicat.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.