Interuniversity Style Guide for Writing Institutional Texts in English

Interuniversity Style GuideEl Language Quality Work Group de la Xarxa Vives d’Universitats, ha publicat la segona edició de la  Interuniversity Style Guide for Writing Institutional Texts in English. Aquesta guia té per objectius facilitar la comunicació interuniversitària i la millora de la qualitat dels textos que les universitats produeixen pel seus interlocutors internacionals.

La guia, que es pot consultar a través del Dipòsit Digital de la UB, forma part del llibre d’estil de la UB, conjunt de criteris lingüístics, bibliogràfics, d’estil i convencions, redactats pels tècnics dels Serveis Lingüístics pensant en tota la comunitat universitària.

S’estructura en les següents seccions:

1. Spelling
  2. Punctuation
  3. Capitalisation
  4. Abbreviations and symbols
  5. Numbers
  6. Gender
  7. Singular and plural
  8. Translation
  9. Writing in English
  10. Tools for text production
Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.