Sexennis 2014

SexennisEl passat 3 de desembre es va publicar al BOE la resolució del procediment per la presentació de sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora a la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI). El termini comença avui i finalitza el proper 31 de desembre.

Poden presentar-se a aquesta convocatòria els catedràtics i professors titulars d’universitat i els catedràtics i professors titulars d’escola universitària.

Els documents que cal presentar són:

• Imprès de sol·licitud firmat
  • Currículum abreujat on l’interessat indica els 5 documents que consideri més rellevants pel període de sis anys sotmès a avaluació
  • Currículum complet
  • Full de serveis on aparegui el règim de dedicació del sol·licitant pel període de sis anys sotmès a avaluació
  • En cas que la investigació s’hagi dut a terme en un centre diferent del que consta al full de serveis, cal adjuntar còpia dels contractes, credencials o documents similars

Podeu consultar els criteris específics d’avaluació de cada àrea científica. A més a més de l’apèndix amb els 10 criteris que ha de reunir una publicació per ser considerada d’impacte. Al web del CRAI trobareu tot un seguit de recursos sobre les fonts que us ajudaran a conèixer aquest impacte.

Les sol·licituds s’han d’enviar per via telemàtica a través de la seu electrònica del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, apartat Catálogo de trámites y servicios>Organismos. Si necessiteu ajuda amb l’aplicació informàtica podeu demanar-la a través de l’adreça de correu electrònic soporte.sede@mecd.es.

L’ANECA posa a la vostra disposició una adreça de correu electrònic d’ajuda per aquest procés: ayuda.cneai@aneca.es. I també ens podeu consultar presencialment al vostre CRAI Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Recerca i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.