Premi Concòrdia-Fedefarma per a treballs de recerca de batxillerat

Imatge al Domini Públic

Sovint, al CRAI Biblioteca de Farmàcia ens visiten estudiants de batxillerat que estan fent el treball de recerca. Aquest premi, la 1a edició Premi Concòrdia-Fedefarma que convoca la Facultat de Farmàcia de UB, està dedicat a aquest futurs estudiants.

Objectius:
Un dels àmbits de coneixement de la Universitat de Barcelona és la relacionada amb el món del medicament, que desenvolupen diversos grups de recerca i que s’imparteix en la titulació de grau de Farmàcia i la doble titulació de Farmàcia i Nutrició Humana i Dietètica, així com en diversos màsters i cursos de postgrau.

A fi de promocionar aquests estudis, i també per afavorir treballs de recerca que relacionin aquestes ciències amb les realitats quotidianes, la Universitat de Barcelona convoca un premi per a treballs de recerca de batxillerat sobre aquesta temàtica.

Fedefarma, la principal plataforma logística farmacèutica catalana, ha acceptat que el Premi porti el seu nom, col·laborant en el programa i en l’esponsorització.

Destinataris:
Poden optar al Premi els treballs de recerca de batxillerat relacionats amb l’àmbit temàtic de les ciències farmacèutiques elaborats per alumnes de batxillerat matriculats durant el curs 2014-2015 en els centres d’ensenyament de Catalunya.

Presentació de treballs:
S’ha de lliurar una còpia impresa i una còpia en suport digital (CD o DVD), adequadament etiquetats.

Cada treball s’ha d’entregar juntament amb la fitxa de les dades de l’autor/a i tutor/a del treball [model de la fitxa] i el model d’autorització per a la publicació del treball [model d’autorització] si s’escau.

El treball es pot lliurar personalment o per correu postal fins al dia 13 de febrer a:

Servei d’Atenció a l’Estudiant
c. Adolf Florensa, 8
08028 Barcelona (com arribar-hi)

Premi:
Els premis relacionats amb l’àmbit farmacèutic consisteixen en un primer premi de 150 euros i dos accèssits de 100 euros cadascú. Els set treballs finalistes rebran un diploma acreditatiu.

A més, tots els participants a la jornada tindran diploma d’assistència.

El premi es podrà declarar desert, si a judici del jurat, cap dels treballs presentats té el nivell adequat.

Els treballs premiats, i prèvia autorització de l’interessat/ada (veure fitxa adjunta), es podran publicar al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona (http://diposit.ub.edu), on hi constarà que els autors/es mantenen la titularitat dels drets de propietat intel·lectual.

Els treballs guanyadors i finalistes quedaran en possessió de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona. Els altres treballs podran ser recollits pels interessats (o persona autoritzada) a la mateixa adreça de lliurament.

Per obtenir-ne més informació consulteu les bases del Premi.
Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Premis i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.