Cuina d’autor a la Barcelona World Race

BWR2La Unitat d’Estudis i Recerca en Ciència i Cuina del Campus de l’Alimentació de la Universitat de Barcelona ha coordinat un projecte d’investigació culinària en el marc de la III edició de la Barcelona World Race, la volta al món a vela a dos i sense escales.

El projecte, dirigit per Pere Castells, consisteix en millorar les característiques culinàries dels aliments que ingereixen els tripulants, aconseguint productes liofilitzats (idonis per les característiques de la competició) però que alhora estiguin basats en la dieta mediterrània i tinguin bon gust.

Així doncs, des del passat 31 de desembre, els tripulants gaudeixen de plats d’alta cuina, de xefs dels restaurants El Celler de Can Roca i Les Cols, amb la col·laboració de Vicky Pons del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat i les empreses Sosa Ingredients i Telstar, que alhora els subministren els nutrients essencials per a una competició tan dura com aquesta.

El projecte està associat al curs “Gastronomia i alimentació d’alt rendiment per una volta al món”, de la Barcelona World Race Ocean Campus de la FNOB i la Universitat de Barcelona, coordinat per Pere Castells i Vicky Pons.

Font: Notícies UB

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Farmàcia, Nutrició i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.