La UB i l’Ajuntament d’Alella promouran l’estudi i la difusió del sector vinícola

Conveni-UB-Alella_4352La UB, a través del Campus de l’Alimentació, i l’Ajuntament d’Alella han signat un conveni de col·laboració per promoure l’estudi, la recerca i la difusió de les activitats relacionades amb l’agroalimentació i la gastronomia, en especial en el sector del vi, amb la promoció de la denominació d’origen (DO) Alella a través dels seus productors i cellers.

L’acord, signat pel vicerector de Política Científica de la UB, Enric Canela, i l’alcalde d’Alella, Andreu Francisco, també vol afavorir el desenvolupament social i econòmic del territori a través del sector vitivinícola i busca que els estudiants i investigadors puguin millorar la seva formació i especialització.

Com a resultat, al Campus de l’Alimentació s’ha creat la sala Alella, un espai d’anàlisi sensorial de vins i aliments de 50 metres quadrats, amb una cuina i 10 espais individuals de proves, on a més s’imparteixen classes dels ensenyaments de Nutrició Humana i Dietètica, Ciència i Tecnologia dels Aliments i Ciències Culinàries i Gastronòmiques. Les activitats estan coordinades pel grup de recerca de les professores Susana Buxaderas, Elvira López i Montserrat Riu, del Departament de Nutrició i Bromatologia de la Facultat de Farmàcia de la UB.

Font: Notícies UB

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Farmàcia, Notícies, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.