El programa “Cuines” visita el Campus de l’Alimentació

1421595469500El programa de TV3 Cuines dedica aquesta setmana el seu espai al nou Grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques, que imparteix la UB juntament amb la UPC, l‘Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme-CETT i la Fundació Alícia.

Des d’avui, dilluns 19 de gener, i fins divendres 23, el canal emetrà 5 programes enregistrats al Campus de l’Alimentació de Torribera, on el Cuiner de la Fundació Alícia Jaume Biarnés ens presentarà 5 propostes ben diferenciades. El plat d’avui, tempura de verdures amb carxofes i pastanagues, reivindica els producte de la terra, mentre que demà serà el torn d’uns calçots amb romesco de clementines. Dimecres l’espai oferirà falafels amb salsa de iogurt, i dijous la protagonista serà la clotxa, tradicional de les terres de l’Ebre. La setmana acabarà amb unes avellanes garapinyades amb garrofa.

Font: El Periódico

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Cuina. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.