El Campus de l’Alimentació acull activitats sobre ciència i nutrició per a escolars

Apropat-campus-alimentacio_9575El Campus de l’Alimentació de Torribera ha acollit durant els darrers dies diverses activitats de divulgació per a alumnes d’escoles i instituts de Santa Coloma de Gramenet i ciutats veïnes.

Entre elles cal destacar els Tallers de Ciència, Cuina i Nutrició, que han rebut la visita de 400 nens d’escoles colomenques que s’han iniciat en aquesta temàtica, precedent del Congrés de Ciència per a Infants, que es farà a Santa Coloma a finals de maig.

El Campus també ha sigut l’escenari d’activitats als laboratoris docents, on un centenar d’estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior de Dietètica de quatre instituts de Santa Coloma, Barcelona i Granollers han pogut fer unes pràctiques, dins el programa Apropa’t al campus de l’Alimentació, que s’adreça a la comunitat educativa no universitària i que té com a objectiu donar a conèixer els graus que s’imparteixen al campus de l’Alimentació, integrat al programa Santa Coloma, ciutat universitària, així com promoure vocacions científiques en els àmbits de la nutrició, la tecnologia alimentària i la gastronomia.

Les sessions es complementen amb xerrades informatives sobre el Campus de l’Alimentació i els graus que s’hi imparteixen, i amb tallers i activitats per donar a conèixer la Unitat UB-Bullipèdia.

Font: Web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Ciència, CTA, Nutrició. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.