Cupons de la Royal Society of Chemistry (RSC) per publicar en accés obert

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Aquest any 2015 la Universitat de Barcelona, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), s’ha adherit al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry (RSC), pel qual la comunitat universitària té accés als recursos (Bases de dades i revistes electròniques) d’aquesta editorial.

Aquest programa inclou un nombre de cupons per publicar en accés obert en alguna de les revistes de l’RSC. El nombre de cupons s’estableix en funció del cost de la subscripció a aquests recursos i per a aquest any 2015 la UB disposa, de moment, de 10 cupons que s’atorgaran per ordre de sol·licitud, sempre que es compleixin els requeriments següents que trobareu juntament amb més informació a la pàgina de Publicar en accés obert del Web del CRAI:

• La publicació ha d’haver estat acceptada durant l’any 2015
  • El «corresponding author» de la…

View original post 184 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.