Tècniques i Operacions Avançades al Laboratori Químic (TALQ)

El Grup d’Innovació Docent en els Laboratoris de Química (GIDOLQUIM) farà el proper dia 27 de febrer la presentació del projecte d’innovació docent Tècniques Avançades en el Laboratori de Química (TALQ). Tindrà lloc a l’aula A-3 de la Facultat de Farmàcia, a partir de les 12’30h.

L’objectiu del projecte és donar a conèixer a l’alumne les operacions que podríem definir com “avançades” que es duen a terme en un laboratori de química, de forma senzilla i gràfica a través d’una aplicació on-line. D’altra banda es pretén proporcionar al professor una eina de suport efectiva en el treball de descripció d’aquestes operacions que es pugui dur a terme a l’aula, prèviament a introduir a l’alumne al laboratori. Es tracta, per tant, d’una eina dirigida tant a l’estudiant com al professor.

TALQ

Aquest projecte, realitzat amb el suport del CRAI, a través de la seva Unitat de Docència, és la continuació d’un projecte anterior, Operacions Bàsiques en el Laboratori Químic (OBLQ).

El GIDOLQUIM està format pels professors Núria Casamitjana, Imma Dinarès, Núria Llor, Diego Muñoz-Torrero, M. Lluïsa Pérez-García, M. Dolors Pujol i Glòria Rosell, de la Facultat de Farmàcia, i pels professors Inma Angurell, Amparo Caubet, Ernesto Nicolás, Miquel Seco i Ma Dolores Velasco, de la Facultat de Química.

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Química i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.