Feu la vostra bibliografia en uns pocs clics! Mendeley, sessions de formació al març i a l’abril

El CRAI Biblioteca de Farmàcia organitza per a aquest segon semestre nous cursos de formació sobre Mendeley, el gestor bibliogràfic per a usuaris de la UB. Els cursos són oberts a PDI, PAS i alumnat. Dates (a escollir):

• 10-03-2015, de 17 a 19h.
  • 14-04-2015, de 12 a 14h.

Més informació i inscripcions:

• Campus Virtual Formació. Aquest Campus és l’espai que reuneix l’oferta de cursos del CRAI i tots els manuals d’autoformació. Després d’autenticar-vos, cerqueu el CRAI Biblioteca de Farmàcia, el curs de Mendeley i cliqueu “Apunta-t’hi”.
  • Taulell d’informació del CRAI Biblioteca de Farmàcia.

Mendeley és un gestor de referències bibliogràfiques integrat amb les bases de dades comercials, el repositori institucional i el catàleg del CRAI UB, amb característiques avançades de xarxa social. Amb Mendeley podreu organitzar la vostra recerca, col·laborar amb altres usuaris en línia i conèixer els darrers documents publicats en el vostre àmbit temàtic. Mendeley us ofereix:

• Crear una biblioteca personal de referències bibliogràfiques (articles, llibres, pàgines web…) i organitzar els vostres documents PDF.
  • Incloure citacions a documents i generar bibliografies.
  • Compartir la recerca: crear grups públics i privats, compartir documents i fer treball col·laboratiu en la revisió d’articles científics.
  • Crear un perfil personal amb el currículum, publicacions i filiació.
Aquesta entrada s'ha publicat en Sessions de formació i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.