XI Edició del Premi Gemma Rosell i Romero, un premi de recerca per a estudiants

Teniu fins al 12 d’abril per presentar-vos a la XI Edició del Premi Gemma Rosell i Romero, un premi de recerca per a estudiants. S’hi pot participar com a assistent i/o com a ponent. La data per fer-ho com a assistent és fins al 4 de maig. Tots els participants (oients i ponents) hauran d’omplir el formulari d’inscripció que trobaran al web del Premi www.gemmarr.com i enviar-lo a premigrr@gmail.com. Les jornades tindran lloc els dies 5, 6 i 7 de maig de 2015 de 15 a 20 h a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) de la Universitat de Barcelona.

Requisits Bàsics pels ponents:

Ser estudiant de Medicina, Biologia, Bioquímica, Farmàcia, Genètica, Química, Biotecnologia, Tecnologia dels Aliments, Nutrició Humana i Dietètica o altres llicenciatures o graus de l’àrea de Biomedicina d’alguna de les universitats catalanes i haver participat en un projecte experimental d’investigació biomèdica en una universitat nacional o estrangera.

Queden excloses/os aquelles/s estudiants que gaudeixin de titulació universitària prèvia (Diplomatura o Llicenciatura).

Per participar com a ponent heu d’enviar un resum de 500 paraules per correu electrònic a la següent adreça premigrr@gmail.com, on hi haurà de constar:

• Títol del treball d’investigació
  • Autor o Autors (només el primer autor podrà participar activament)
  • Universitat on s’ha realitzat la recerca
  • Universitat de procedència de l’estudiant
  • Contingut: Objectius, Metodologia, Resultats, Conclusions. Destacar la contribució personal al projecte. No s’hi inclouran figures.

Per consultar les bases de la convocatòria i els impresos de sol·licitud cliqueu aquí.

Premi_Gemma

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Premis, Recerca i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.