Apunta’t als Seminaris de Recerca i als Seminaris Tecnològics 2015 de la Facultat de Farmàcia

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

El proper dimarts 10 de març de 2015 començarà l’edició 2015 dels Seminaris de Recerca a la Facultat de Farmàcia, impartits per investigadors de la nostra Facultat amb l’objectiu de donar a conèixer les diferents línies de recerca dels diversos departaments i àrees de coneixement. D’altra banda, el dimarts 21 d’abril començarà l’edició 2015 dels Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia, dirigits a donar a conèixer tecnologies actuals d’especial rellevància i interès per a diferents àrees de coneixement relacionades amb els nostres ensenyaments.

Aquests seminaris estan especialment adreçats a tot l’alumnat de la Facultat, des de 1r fins a 5è. Justament per això, els conferenciants fan sempre un esforç per donar als seminaris un caire molt divulgatiu. A part del seu indiscutible interès pedagògic, aquests dos programes de seminaris us permetran conèixer de primera mà unes línies de recerca i unes tecnologies que us podrien resultar prou atractives com per iniciar-vos en el món de la recerca, desenvolupant assignatures de Treball Dirigit, una beca de col·laboració en projectes de recerca, un Màster Experimental o fins i tot una Tesi Doctoral en un grup de recerca concret.

Amb l’assistència als seminaris l’alumnat de grau pot aconseguir un seguit d’avantatges com ara:

• 1 ECTS amb la participació al programa de Seminaris de Recerca (13 seminaris en total, es requereix assistència i elaboració de resum de com a mínim 9 seminaris).
  • 1,5 ECTS amb la participació al programa conjunt de Seminaris de Recerca + Seminaris Tecnològics (13 + 4 seminaris en total, es requereix assistència i elaboració de resum de com a mínim 14 seminaris (13 + 1; 12 + 2; 11 + 3; o 10 + 4)).
  • Un diploma de participació on es faran constar tots els seminaris a què hagueu assistit.

Donat que cada any hi participa professorat diferent, de les diferents àrees de coneixement, els programes d’enguany són totalment diferents als de l’any passat i als de l’any pròxim, de manera que podeu matricular aquestes activitats tantes vegades com vulgueu, obtenint cada vegada els avantatges associats.

ORGANITZACIÓ DE L’ACTIVITAT:

• Conferències: 13 Seminaris de Recerca i 4 Seminaris Tecnològics. De març a desembre de 2015.
  • Assistència obligada a un mínim de 9 seminaris de recerca per obtenir 1 ECTS o a 14 seminaris entre Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics per obtenir 1,5 ECTS. S’ha de signar full d’assistència.
  • Avaluació: cal lliurar un breu resum dels Seminaris de Recerca i dels Seminaris Tecnològics a què hagueu assistit, que s’ha de lliurar al Dr. Muño-Torrero, vicedegà de recerca de la Facultat, al llarg de l’any o al final amb data límit 31 de desembre de 2015.
  • Inscripció a l’activitat “Seminaris de Recerca a la Facultat de Farmàcia 2015” o al programa conjunt “Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia 2015” gratuïta; del 4 de març al 30 d’abril a la Secretaria d’Estudiants i Docència.
  • Cada seminari dura 1 h en total (45 min de conferència + 15 min per fer preguntes al conferenciant), de 12:30 a 13:30 h a l’aula A-5.

Podeu trobar informació més detalla als fòrums de l’Espai de la Facultat de Farmàcia del Campus Virtual i altra informació addicional a la pàgina web de Seminaris i conferències de recerca de la Facultat de Farmàcia.

A continuació, us adjuntem els programes dels dos cicles de seminaris. Des de les xarxes socials del CRAI Biblioteca de Farmàcia n’anirem fent difusió regularment!

Seminaris_Recerca_FacultatFarmacia_2015

Seminaris_Tecnologics_FacultatFarmacia_2015

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.