Primer seminari de recerca 2015: Com estudiar interaccions entre lípids i proteïnes de membrana amb tècniques nanomètriques?

Demà dimarts 10 de març a les 12.30h a l’Aula A-5 (Edifici A) s’inicia el cicle de

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Seminaris de recerca 2015 a la Facultat de Farmàcia, amb la conferència Com estudiar interaccions entre lípids i proteïnes de membrana amb tècniques nanomètriques? La conferència anirà a càrrec del Dr. Jordi Hernandez Borrell del Departament de Fisicoquímica.

El Dr. Jordi H. Borrell és el responsable del grup d’investigació Biofísiquica de biomembranes, del qual també formen part entre altres la Dra. Montero i el Dr. Domènch.

Podeu consultar les respectives publicacions, fent una cerca per autor a la base de dades Scopus: publicacions del Dr. H. Borrell, de la Dra. Montero i del Dr. Domènech. També trobareu altres publicacions seves al Dipòsit Digital de la UB i al Catàleg. Finalment, per ampliar informació podeu consultar el Catàleg del CRAI a partir de matèries com “proteïnes de membrana”, “lípids”, “nanotecnologia”“nanoestructures” i “materials nanoestructurals”, entre altres.

En un post anterior del blog, trobareu el programa complet dels Seminaris de recerca i els Seminaris Tecnològics de la Facultat de Farmàcia per aquest 2015, així com la informació sobre l’obtenció de crèdits ECTS per a l’alumnat de grau que hi assisteixi.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.