Convertiu-vos en padrins i mecenes del patrimoni cultural de la Universitat de Barcelona, participant en el projecte “Apadrina un document, fes-lo teu, fes-lo de tots”

Blog CRAI Universitat de Barcelona

C-215-2-8_3

Us convidem a reveure el nostre projecte Apadrina un document, fes-lo teu, fes-lo de tots, mentre fem balanç del que ha succeït fins ara.

Des de la presentació d’Apadrina un document … a la societat a través dels mitjans de comunicació i les xarxes socials a principis de l’any 2014, s’han anat rebent aportacions, tant per apadrinar documents sencers com per participar-hi apadrinant una part d’una obra malmesa.

El balanç és altament positiu:A dia d’avui, tenim un total de 48 padrins, 21 llibres restaurats i digitalitzats, i 13 documents amb unes quantes aportacions.1d6f4a41686618671d707a0bf1eeda58

Apadrina un document, fes-lo teu, fes-lo de tots és una iniciativa del CRAI UB (ja utilitzada amb èxit per la British Library i l’Ateneu Barcelonès, entre altres) que permet convertir-vos en mecenes d’una part del patrimoni cultural català, col·laborant en el procés de restauració i digitalització del fons de Reserva de la Universitat de Barcelona, un dels millors…

View original post 313 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.