La nutricionista Patrícia Garrido, guanyadora del I Premi Emprèn! UB

BIE_2El I Premi Emprèn! UB, ja té guanyadora. Es tracta de la nutricionista Patrícia Garrido, que amb el projecte Balance diet ha creat un sistema de comunicació en línia i bidireccional entre el pacient i el facultatiu que té com a objectiu el control, la gestió i la valoració dietètica i nutricional de la ingesta d’aliments. El jurat ha destacat especialment el caràcter innovador del projecte, l’acurat pla de negoci i les excel·lents perspectives d’èxit, així com el possible impacte econòmic i sociosanitari que pugui tenir en la nostra societat.

El premi està convocat pel Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE) i el Consell Social de la UB, amb l’objectiu d’ impulsar la innovació i donar suport a les idees emprenedores.

L’accèssit s’ha atorgat als graduats en Administració i Direcció d’Empreses per la UB, David Hart i Joan Riera, per la seva proposta Código Nuevo, un nou mitjà de comunicació en línia per a joves i adults (18-34 anys) que publica articles diàriament al seu web distribuïts en diferents categories

Font: Web de la UB

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Campus de l'Alimentació de Torribera, Premis i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.