Seminari de recerca: Paper dels polifenols en la salut, estudi de la cohort PREDIMED

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Demà dimarts 24 de març a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc  la conferència Paper dels polifenols en la salut, estudi de la cohort PREDIMED  a  càrrec de la Dra. Tresserra Rimbau, de l’àrea de Nutrició i Bromatologia.

Anna Tressera Rimbau és investigadora del grup Antioxidants Naturals, el qual pertany al grup XARTA (Xarxa de Referència en Tecnologia d’Aliments) i al INSA (Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària). Aquest grup s’especialitza en l’estudi dels polifenols que es troben en els aliments, i en la biodisponibilitat en animals i humans. Va ser fundat l’any 1993 i neix de la inquietud per conèixer les característiques funcionals que presenten els polifenols.

Accedint a la web del grup de recerca, trobareu informació, entre altres, sobre la línia d’investigació “Estudis clínics i epidemiològics”, en el qual es parla de la participació en l’estudi PREDIMED (Prevención con Dieta Mediterránea) i se’n llisten les publicacions associades. Al Dipòsit Digital de la UB, també hi trobareu articles relatius a aquest estudi: feu-hi una cerca per paraula clau PREDIMED.

Per ampliar la informació podeu:

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.