Seminari de recerca: Estudi in vitro dels efectes embriotòxics de l’antiparasitari triclabenzadol en embrions de rosegador i de peix zebra

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Benvinguts, ben tornats! Esperem que torneu amb les piles ben carregades per encarar el tram final d’aquest curs perquè avui dimarts 7 d’abril es reinicien el Seminaris de recerca: a les 12:30 h, a l’Aula A-5 (edifici A), tindrà lloc  la conferència Estudi in vitro dels efectes embriotòxics de l’antiparasitari triclabenzadol en embrions de rosegador i de peix zebra  a  càrrec de Núria Boix,  de l’Àrea de Toxicologia.

La Núria Boix és investigadora de la Unitat de Toxicologia del Departament de Farmacologia i Química Terapèutica de la Facultat.

Per ampliar la informació podeu:

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.