El CRAI UB + verd!

Blog CRAI Universitat de Barcelona

pantalla0

El CRAI de la UB, com a entitat de suport a la docència, l’estudi i la investigació, al servei de la comunitat universitària, és conscient de la importància social del respecte al medi ambient.

Per tant, volem mantenir una línia de compromís amb el desenvolupament sostenible, incorporant progressivament criteris ambientals a tots els nostres centres i activitats, orientant les infraestructures, els processos i els serveis cap a pràctiques respectuoses amb el medi ambient.

Una de les primeres accions ha de ser la de difondre aquest procés a la comunitat universitària per sensibilitzar-la i agrair la seva col·laboració. Per això hem dissenyat uns cartells amb uns quants eco-consells que estaran visibles a tots els CRAI Biblioteques.

Les nostres accions s’emmarquen dins la política mediambiental de la Universitat de Barcelona i segueixen el Pla de Sostenibilitat UB que és l’eina escollida per poder fer realitat la voluntat “de participar activament…

View original post 72 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.