Criteris per a la redacció de treballs finals de graus i màsters

CUBEl CUB (Criteris UB) és un conjunt de criteris lingüístics, bibliogràfics, d’estil i convencions, redactats pels tècnics dels Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona pensant en tota la comunitat universitària. Hi podeu accedir lliurament a través de la xarxa i és un recurs pràctic per sortir de dubtes.

Inserit dins del CUB, els Serveis Lingüístics han creat el recurs Criteris per a la redacció de treballs finals de graus i màsters que recull una sèrie de recomanacions i recursos que poden ser útils per redactar, especialment, treballs finals de grau (TFG), treballs finals de màster (TFM) i tesis doctorals.

Aquesta entrada s'ha publicat en CUB i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.