El llibre “Recent Advances in Pharmaceutical Sciences IV” ja és al Dipòsit Digital

RecAdvPharmS_IVTal com es difonia a través de notícies UB ja es pot consultar en línia la quarta edició del llibre digital Recent Advances in Pharmaceutical Sciences IV. Ara, igual que amb les edicions anteriors, el llibre sencer i cada un dels seus capítols per separat es poden consultar a través del Dipòsit Digital de la UB:

El llibre ha estat coeditat pels professors de la Facultat de Farmàcia Diego Muñoz-Torrero, Manuel Vázquez-Carrera i Joan Estelrich. L’obra conté dotze capítols, corresponents al programa dels Seminaris de Recerca de la Facultat de Farmàcia 2013, una iniciativa impulsada per la Comissió de Recerca de la Facultat de Farmàcia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Llibres, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.