Jornada de portes obertes al Campus de l’Alimentació de Torribera

Campus de l'Alimentació de TorriberaEl proper dijous 16 d’abril a les 16 hores el Campus de l’Alimentació de Torribera acull una jornada de portes obertes adreçada als alumnes de Batxillerat i CFGS i a tothom interessat en cursar els graus de Nutrició humana i dietètica i Ciència i tecnologia dels aliments, així com la doble titulació de Farmàcia – Nutrició Humana i Dietètica i el grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques.

La jornada inclou una visita guiada pel campus, així com un acte de presentació dels Graus, que comptarà amb una inauguració a càrrec de la vicedegana d’Afers Acadèmics i Estudiants de la facultat de Farmàcia, Dra. Mercè Pallàs, i les intervencions de la Dra. M. Carmen Vidal, cap d’estudis de Ciència i Tecnologia dels Aliments, la Dra. Conxita Amat, cap d’estudis de Nutrició Humana i Dietètica, la Dra. Mercè Pallàs, doble grau de Farmàcia-Nutrició Humana i Dietètica. I el Dr. Josep Boatella, coordinador acadèmic del grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques.

La jornada es completarà amb diversos tallers i la visita als diversos espais del campus, entre ells el CRAI Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.