Primer seminari tecnològic 2015: Induced pluripotent stem cell derived cardiomyocytes to model the Brugada Syndrome

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Demà dimarts 21 d’abril a les 12.30 h a l’aula A-5 s’inicia el cicle de seminaris tecnològics 2015 de la Facultat de Farmàcia, amb la conferència Induced pluripotent stem cell derived cardiomyocytes to model the Brugada Syndrome. Aquesta serà a càrrec de la Dra. Elisabet Selga i Coma.

La Dra. Elisabet Selga és actualment investigadora post-doctoral de GenCardio, el Centre de Genètica Cardiovascular de la Universitat de Girona (UdG) – Insititut d’Investigació Biomèdica de Girona (IdIBGi). La línea de recerca en que participa es focalitza en: la funció dels canals iònics en l’excitabilitat cel·lular de neurones intracardíaques; i les propietats electrofisiològiques de les corrents de sodi mitjançades pel canal de sodi cardíac i modificacions degudes a mutacions associades a la síndrome de Brugada.

Per ampliar la informació sobre la ponent i el tema d’aquest seminari podeu cercar:

En un post anterior del blog, trobareu el programa complet dels Seminaris de recerca i els Seminaris Tecnològics de la Facultat de Farmàcia per aquest 2015, així com la informació sobre l’obtenció de crèdits ECTS per a l’alumnat de grau que hi assisteixi.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.