Identificada una nova via bacteriana de producció del sulfur de dimetil, un compost relacionat amb la regulació global del clima

bacterisgran.jpg_626052190Un equip científic en què participen investigadors de la UB ha identificat una nova via de producció en bacteris del sulfur de dimetil, un compost orgànic volàtil sulfurós que destaca per la seva potencial participació en la regulació global del clima. Aquest treball, publicat a la revista Nature Communications, està signat per M. Elena Mercadé i Ornella Carrión, del Departament de Microbiologia i Parasitologia Sanitàries de la Facultat de Farmàcia de la UB; Jonathan Todd i Andrew R. J. Curson (Universitat d’Anglia Oriental, Regne Unit); Deepak Kumaresan (Universitat d’Austràlia Occidental, Austràlia), i Yunyun Fu i Andrew Lang (Universitat Memorial de Terranova, Canadà).

Llegiu la notícia completa a les notícies del web de la UB. Per llegir l’article fruit d’aquesta investigació, accediu a la revista Nature Communications des del catàleg del CRAI de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca, Revistes i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.