La professora Montserrat Miñarro ingressa a la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya

CapturaLa professora Montserrat Miñarro, del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica de la Facultat de Farmàcia de la UB, ingressarà com a acadèmica corresponent a la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya (RAFC) en un acte que tindrà lloc el dilluns 27 d’abril a les 19h, a la seu d’aquesta institució, al recinte de l’antic Hospital de la Santa Creu.

La Dra. Miñarro, que és l’actual cap d’estudis de l’Ensenyament de Farmàcia, llegirà el discurs «Formes farmacèutiques d’alliberació colònica» durant la cerimònia d’ingrés. El Dr. Josep Maria Suñé, del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica de la UB, serà l’encarregat de presentar-la. A l’acte també hi assistiran el degà de la Facultat de Farmàcia, Dr. Joan Esteva de Sagrera; el vicedegà de Recerca, Dr. Diego Muñoz Torrero; la vicedegana d’Afers Acadèmics i Estudiants, Dra. Mercè Pallàs; la vicedegana de Postgrau i Doctorat, Dra. Josefa Badia, i la secretària acadèmica, Dra. M. Carmen Escolano, així com el Dr. Josep M. Ventura i el Dr. Jaume Casas, president i secretari, respectivament, de la RAFC.

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.