Seminari de recerca: Estructura, evolució i expressió de gens d’RNA ribosòmic en genomes de plantes

Demà dimarts 28 d’abril a les 12.30 h a l’aula A-5 continua el cicle de seminaris de

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

recerca 2015 de la Facultat de Farmàcia, amb la conferència Estructura, evolució i expressió de gens d’RNA ribosòmic en genomes de plantes. Aquesta serà a càrrec de la Dra. Sònia Garcia Giménez, de la Unitat de Botànica del Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia.

La Dra. Sònia Garcia és investigadora postdoctoral del grup de recerca Biodiversitat i Biosistemàtica Vegetals (GReB) i treballa en la línia de recerca Organització del genoma, sistemàtica i filogènia de les plantes vasculars.

Per ampliar la informació sobre el tema d’aquest seminari podeu cercar:

En un post anterior del blog, trobareu el programa complet dels Seminaris de recerca i els Seminaris Tecnològics de la Facultat de Farmàcia per aquest 2015, així com la informació sobre l’obtenció de crèdits ECTS per a l’alumnat de grau que hi assisteixi.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.