Nou seminari tecnològic: Single Cell Genomics. Technology and applications

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Demà dimarts 5 de maig a les 12.30 h a l’aula A-5 es farà el segon seminari tecnològics 2015 de la Facultat de Farmàcia, amb la conferència Single Cell Genomics: Technology and applications, a càrrec de la Dra. María Méndez Lago. La Dra. Méndez-Lago treballa al Centre Nacional d’Anàlisi Genòmica (CNAG) del Parc Científic de Barcelona, on dirigeix el grup de laboratori Single Cell Genomics:

The Single Cell Genomics team takes on DNA and RNA applications at the level of a single cell. The key goals of the team are to establish the pipelines for the cellular isolation with unbiased methods using Fluidigm’s C1 Single-Cell AutoPrep System and to implement selective methods to receive high quality starting material. An important aim is to take this expertise to research the biological context of individual cells in different types of cancers and of healthy cells in development.

Per ampliar la informació sobre el tema del seminari podeu cercar:

En una entrada anterior del blog, trobareu el programa complet dels Seminaris de recerca i els Seminaris Tecnològics de la Facultat de Farmàcia per aquest 2015, així com la informació sobre l’obtenció de crèdits ECTS per a l’alumnat de grau que hi assisteixi.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.