Nou seminari de recerca: The role of the c-Jun N-terminal kinase (JNK) in insulin resistance

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Demà dimarts 12 de maig a les 12.30 h a l’aula A-5 es farà un nou seminari de recerca 2015 de la Facultat de Farmàcia, amb la conferència The role of the c-Jun N-terminal kinase (JNK) in insulin resistancea càrrec de la Dra. Caelles.

La Dra. Carme Caelles, de l’àrea de Bioquímica i Biologia Molecular, forma part del grup de recerca de senyalització cel·lular “Cell Signalling: Metabolic and Hormonal Control of Gene Expression”.

Per ampliar la informació sobre el tema d’aquest seminari podeu cercar:

En un post anterior del blog, trobareu el programa complet dels Seminaris de recerca i els Seminaris Tecnològics de la Facultat de Farmàcia per aquest 2015, així com la informació sobre l’obtenció de crèdits ECTS per a l’alumnat de grau que hi assisteixi.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.