La professora Ana Calpena coautora de la publicació d’un tractament nou contra la candidosi bucal

candidosi2.jpg_1305269282Un estudi científic ha comprovat l’eficàcia d’un tractament nou contra la candidosi bucal, una malaltia fúngica que afecta infants i adults a causa de la proliferació excessiva del fong Candida albicans a la boca. Es tracta del primer sistema terapèutic obtingut a partir de microesferes bucals de nistatina, un dels antifúngics més utilitzats i efectius, i ha estat presentat en un article de la revista Carbohydrate Polymers que signen els experts Ana C. Calpena, Francisco Fernández i Mireia Mallandrich, del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica de la Facultat de Farmàcia de la UB, i Beatriz Clares, María J. Martín i Patricia Gálvez, de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Granada.

Llegiu l’article Development of alginate microspheres as nystatin carriers for oral mucosa drug delivery accedint a la revista Carbohydrate Polymers a través del catàleg del CRAI de la UB.

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Revistes i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.