Nou seminari de recerca: Química orientada a la biologia

seminaris de recercaDemà dimarts 26 de maig a les 12:30 h, a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia, tindrà lloc  la conferència Química Orgànica orientada a la Biologia  a  càrrec del Dr. Rodolfo Lavilla del Departament Farmacologia i Química Terapèutica. El Dr. Lavilla és l’investigador principal del grup de recerca Reaccions Multicomponent en Química Heterocíclica i Farmacèutica

Per ampliar la informació sobre el tema d’aquest seminari podeu cercar:

En un post anterior del blog, trobareu el programa complet dels Seminaris de recerca i els Seminaris Tecnològics de la Facultat de Farmàcia per aquest 2015, així com la informació sobre l’obtenció de crèdits ECTS per a l’alumnat de grau que hi assisteixi.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.