Es convoca el XIX Premi Claustre de Doctors de la Universitat de Barcelona

XIX-premi2015-Claustre-doctorsEl Claustre de Doctors de la UB ha convocat el XIX Premi Claustre de Doctors de la Universitat de Barcelona per a les tesis doctorals presentades durant l’any 2013. Aquest guardó pretén distingir una tesi doctoral que representi una aportació rellevant en el camp del coneixement humà i per al progrés de la ciència.

Poden optar al premi els autors de tesis doctorals llegides i defensades públicament entre l’1 de gener i el 31 de desembre del 2013 a la UB, i que hagin obtingut la màxima qualificació del tribunal (excel·lent cum laude).

Les sol·licituds, que cal tramitar mitjançant un formulari d’inscripció, es poden presentar fins a les 13 h del divendres 5 de juny. El jurat encarregat d’atorgar el premi el formaran el rector, que actuarà com a president, i diversos membres del Claustre de Doctors de la UB: el vicepresident, el secretari i entre quatre i vuit socis, depenent del nombre de candidats que es presentin a la convocatòria. La resolució del jurat es farà pública abans del 15 de desembre d’enguany.
Font de la notícia: UB-WEB
Aquesta entrada s'ha publicat en Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.