La UB-Bullipèdia presenta la classificació de productes culinaris no elaborats al Celler de Can Roca

presentacio_CanRoca2El passat 26 de maig la Unitat UB-Bullipèdia va presentar al restaurant El Celler de Can Roca la classificació de productes culinaris no elaborats, creada per la mateixa unitat i per elBulliLab de Ferran Adrià.

El projecte, en el que també col·laboren membres del grup de recerca EtnoBioFic i de l’Institut Botànic de Barcelona, va ser presentat pel coordinador de la UB-Bullipèdia, Pere Castells, acompanyat de Teresa Garnatje, directora de l’Institut Botànic de Barcelona, i Joan Vallès, catedràtic del Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia de la UB.

L’objectiu era donar a conèixer la classificació als membres d’El Celler de Can Roca, entre els que estava Jordi Roca, com també es fa amb els estudiants del grau interuniversitari UB-UPC de Ciències Culinàries i Gastronòmiques i altres estudis i cursos vinculats amb l’àmbit gastronòmic de la UB.

Font: Web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Farmàcia i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.