Neix la Càtedra UB-Danone per promoure el coneixement en nutrició

UBDANONE76La Universitat de Barcelona i Danone han signat la Càtedra UB-Danone, un conveni per facilitar un conjunt d’activitats de docència, formació, informació i documentació en l’àmbit de la nutrició humana, amb la finalitat de promoure, difondre i divulgar el coneixement sobre el iogurt i les llets fermentades en l’alimentació, la nutrició i la salut.

El conveni va ser signat pel rector de la UB, Dídac Ramírez, i Jérôme Boesch, conseller delegat de Danone, en un acte celebrat el passat 29 de maig a la sala de juntes del Rectorat de la UB, que va comptar també amb la intervenció dels catedràtics del Departament de Nutrició i Bromatologia, M. Carme Vidal i Abel Mariné, que en seran directora i president honorífic, així com Màrius Rubiralta, director del Campus de l’Alimentació de la UB, i Joan Esteva de Sagrera, degà de la Facultat de Farmàcia de la UB.

La càtedra, que neix amb el compromís d’oferir una informació objectiva i científica, tant en el vessant docent i divulgatiu com en el de recerca multidisciplinària i transferència de coneixement i tecnologia, estarà ubicada al Campus de l’Alimentació i tindrà una durada inicial de 4 anys.

Una comissió acadèmica d’experts vetllarà pel desenvolupament anual d’un pla estratègic amb diversos objectius, entre els que destaquen:

–   Promoure i divulgar el coneixement rigorós sobre el iogurt i les llets fermentades en el marc d’una alimentació saludable.

–   Actualitzar evidències científiques.

–   Elaborar estudis, anàlisis, informes, publicacions científiques i documents docents.

–   Actuar com a focus territorial de reunions científiques.

Font: Notícies de la UB

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Nutrició, Salut, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.